Historien bag Qshare Solutions

Måske kender I fornemmelsen af at gå fra endnu et møde som reelt blot har handlet om at arbejde mere effektivt, få mere ud af de dygtige medarbejderes kompetencer og undgå tidsopslugende processer, men endte i en sky af buzzwords og uden resultat?

Det ville vi ændre på …

Derfor satte vi os for at luge ud i junglen af varm luft og popudtryk, og arbejdede os ind til kernen af det, som den type møder, egentlig handler om – nemlig at arbejde smartere og bruge tiden bedre.

Vi tog udgangspunkt i vores egne behov i arbejdsdagen, men også et afsæt i mange års erfaring fra samarbejde med mellemstore og store virksomheder. Helt centralt er tidsbegrebet en tilbagevendende faktor. Respekten for arbejdstid og tidsforbrug samt de økonomiske gevinster, der kan være at hente ved at arbejde mere effektivt og tidsoptimalt, vejer tungt i vores tankesæt.

Arbejdsprocessens nøgleord var: Overblik, håndtering, videns- og datadeling samt håndtering af selv store mængder data, optimeret brug af arbejdstid og processer, og til sidst toppede vi med logik og fornuft.

Målsætningen var et værktøj, der kan bruges, deles og anvendes af alle niveauer i virksomheden. Et værktøj, der er et æstetisk flot præsentationsredskab, kan tilgås af alle døgnet rundt, taler sammen med virksomhedens øvrige IT-struktur, er konstant opdateret, og kan håndtere store mængder data og sprogversioner, er brugervenlig og skræddersyet den enkelte virksomheds designønsker samt binder virksomheden sammen på en ny, smartere og overskuelig måde.

Det tog os tid, men den tid var det hele værd og resultatet værd at vente på.

Resultatet er Qshare Enterprise!

Scroll to Top